Friday, October 1, 2010

Damn right I'm good in bed i can sleep for hours! (:


Terä karvased ! Nii , esiteks ma sain oma kullakalli arvuti tagasii :)
Eile lisasin pildid arvutisse ja nüüd lisan ka siia :) : ( NB ! pildid on üsna segamini ) .

- vaadake , kuidas tahate , aga mulle meelib niipidi :D .

- eijah , mul oli taas veidikene booring . :)

hihii , eitegelt see pilt on selleks ,et ma proovisin oma tukka üleval hoidu , päris nunnu oli peaks mainima :) .

- you make me crazy ! ;)

uhh , i like it (k)

- tarkur ärinaine :)

oli vist ajalugu ?:) ( niijuhtub minu tööga , kui mina pole hindega rahul ) (;

- ka pärnu's on midagi erilist , sellepärast ma seda armastangi ! :)

- Igaüks , kes on armastanud , teab , millist säravat tähendust sisaldab endas neljast tähest koosnev sõna TEMA ! .

- mac'is :D

- xaxa , veidikene igav oli :)

- (L)

- pamparampam :D .

- just !

- geograafias ? :)


votnii , siin siis natukene pilte ja värki . Vahepeal pole mittemidagi teinud .
Aga Jah kool on nii väsitav ,et täitsa lõpp ,ma hetkel nagu poolsurnud maeitea mis asi .
Järgmine nv , tuleb midagi ägedat teha ? jah , plaanid suht olemas , ajaa see tuli ka meelde
next pühapäev on ju 10.10.10 :) nii tore .
Täna käisime Jänesega linnasjanii . Suht igalpool sai chillitud , ja muidgi lõpuks ma jõudsin
cropp'i , aaaaappiii , see pood oli igasuguseid riideid ja ägedaid asjutäis , lihtsalt nii palju , ma sulasin seal , jah . Mul on ülisuur šhoppamis maania ? (: ,
Nii , ma arvan ,et ma nüüd lõpetan ,sest pole eriti midagi kirjutada , aga varsti postitan siis kindlasti veel ja mul on plaanis siia teha siukse asja nagu ; mõned faktid minu kohta & üleüldse minust , Mitte selles mõttes ,et ma hull ego oleks ,aga prooviks sellise asja ära teha siis . :)
headaega lapsed . :)

No comments:

Post a Comment