Sunday, October 17, 2010

loootus on osa elust ! .

tsaukitsau , eelmine postitus jäi isegi minu jaoks segaseks jah , mul oli suht kiire ka .
Aga vot , mul praegu põhimõtteliselt juba kaks päeva kummitab peas ühe laulu üks pisike
lõik :

( kallis , sind armastan ma , vajan ainult sind ,tahan olla sinuga .
Sa oled see , kelle nimel ma elan , kkelle pärast ma ärkan ja
õhtul lähen magama . Ma pühendan end sulle , kuid sina ei vasta ,
anna lootust mulle , sest sind armastan ma .. sest sind armastan ma )

Pooled kindlasti tunnevad selle laulu ärajanii :) .

Eilsest : Käsime siis igalpool pärnu peal ringi ja suht nali oli , maximast leidsime kaks poissi , keda kutsusime välja ja siis Elismusikene ütles ,et nad on mingi rotinägudega ja siis läks meist eemale , me muudkui lehvitasime ja irnusime ,einoh jah . juhtub .
siis chillisime igalpool ja värki , kuna oli suht pime hiljem , siis igalpool kus olid kahtlased mehed vn midagisellist siis ma üritasin suht kõvahäälega rääkida : a jah mul nuga ka kaasas ja värki :D:D . matark , ma tean .
Lõpuks jõudsin sinti ja siis ma ei tahtnud üldse koju minna ja mõtlesin ,et käin üksi pimedas ringi , mõtlen & räägin telefoniga , nii ka tegin , mm .. käsin äkki terve sindi läbi & neli korda ühest samast kohast mööda ja istusin üksinda pargis ja rääksin telefoniga . ( ma loodan ,et keegi ei näinud , muidu võis päris imelik vaatepilt olla ) . Lõppudelõpuks olin oma tänavas , siis helistasin jälle ( miski segas vahepeal vahele , ei tule meelde ) ja siis tuli hull uudis , taas ma ei suutnud koju minna , keerasin ringi ja tegin veel kaks ringi peale ja kusjuures ma olin väga õhukeselt riides ja mul oli palav , whatever .
Kodus olin jälle kõht kõveras , sest maailmas on ikka naljakaid inimesi küll . arnoldarnoldarnold , keppiskeppiskeppis kahekahekahe mehega :D arnoldi remix . , jah pole üldse naljakas ,aga meil oli eile hull teema sellega , mida iganes veel .
muidu oli veel igast , aga ma ei jõua siia kõike kirja panna :) .



(L) , !

kunagi kirjab jälle , pakakiisud .

No comments:

Post a Comment