Tuesday, October 12, 2010

Tõelist valu , mis mul südames on , ei anna pisaratega välja nutta .

( meeldib )

(#) . päikeeest !!


Nii , mul pole eriti millestikist rääkida võinoh kirjutada , koolis läheb enamvähem lõbusalt janii , ma siin vahepeal mõtlesin ,et tegelikult , kui tunnid nii igavad poleksid , siis oleks kool ikka tore koht küll , aga jah . varsti lõppeb esimene veerand ka ära ja ma peaks ruttu on puudulikud ära parandama janii . Täna ma vist tulin koju ja siis tegin midagi , ja läksin esimest korda oma õele lasteaeda järgi ( wow ) , kutsusin kristi ka kaasa , ta õde käib ka seal lasteaias ja siis me koos läksime oma õeksete järel . Lõpuks me nats üritasime neid sõbrannadeks teha , nad kõndisid terve tee koju käest kinni , üü , nii armas :) , ja siis meil sai nalja ka , niiet peaks mõnikord kordama . pilt ka siis sellest :



ja teisi pilte ...







avotnii , reedel võimillalgi kirjutab jälle , tsauks (;

1 comment: