Tuesday, October 5, 2010

Erilisust on maailmas vähe , sellepärast on ka sind vaid üks ! Üks ainus ja eriline ! :)

nodsau , ma kunagi mainisin ,et ma peaks lisama pildi , kus mul on põhilised juuksevärvid , mis on mul kõige kauem olnud , neid mis on mingi nädal või kaks olnud , nendest mul pilti pole , aga põhilistest ikka :) Tegingi praegu sellepildi valmis . :



Milline juuksevärv siis :) mm ?
mulle endale meeldib mustapeaga ja nagu mul praegu on ja loomulik see on seal all paremas nurgas :) . vot , aga muidu on mul plaanis talveks again tumedamaks värvida ja siis suveks olla taas loomulik .

Asee ,täna oli õpetajate päev , ausalt öeldes aint kaks tundi meeldisid , see oli geo ja eestikeel .
Mingi bioloogias ma magasin , ja informaatikas pidi joonistama õpetajat ja muidugi istusin blogis ja otsisin endale sobivat pilti enda informaatikaklassi arvutile . :)

Nii , siis ühes tunnis üks tüdruk , kes meile tundi andis , rääkis meile ühte juttu , ühest inimesest ( ühest õpetajast ) , ma ei hakka rääkima kellest , kuna siis liiga avalik , siis tegelikult ma olen ka seda asja tähelepannud , selletõttu ma vist lõpetan ühe lemmiku kuid väga avara särgi kandmist :D:D .
muidu ma magasin täna nii palju , peaagu igalpool , jõudsin kooli sõites bussis magam jääda , siis koolis mingiks 15'mindiks ? , siis koju sõites bussis ja lõpuks tulin koju ja jäin magama , magasin välja ennast , ja nüüd suht tahan jälle magada , oh mind vaesekst . :)

Homme kooli jälle ja siis ma eitea mis edasi , võibolla ülehomme kirjutan , võibolla hiljem , oleneb kuidas aega on :) asedaka ,et ma ootan ülejärgmist nv'd täiega , jajaja :) (L)
Tsaautibukesed :)

No comments:

Post a Comment