Friday, October 29, 2010

Was ?







tzaokiiisod , amul igav , & sllepärast kirjutan , umm .. eile päeval võinii käisime jänesega linna peal ja värki ja siis oli igast naljakat , ma kuulsin mingi äkki neli korda järjest ; tra , kui külm on . Tegelt oli hoopis üks teine asi ja ma koguaeg : sul külm vä ?:D:D
ja siis rimis oli ka veits naljakas , ma tahatsin täiega süüa ja mul oli üheksa eeku aint järel ja siis ostsime seal igast ja siis ma ütlesin ,et lähme kohukeste juurde korra , olime seal ja
Jaanika paneb : vaata seda kohuksest ( ma kuulsin võta see kohuke ) ja siis ma hakkasin : mis asja , mul aint üheksa krooni , kuidas ma võtan sul selle ? J ; noh , p ; MIDA ? MIS NOH ? panen tasku sul selle vä ? :@
tglt ta mõtles ,et ma võtan siis aint kohukesi vms , aga igastahes oli meil naljakas . :)
siis oli mingi enne seda raha jama ka , ma arvutasin raha ja siis panin ; mm , kümme pluss seitse on kaheksa . Jaanika : seitseteist ei ole vä ? Ma : mkm , pean bussipileti ka veel ostama ju . J ; ma mõtlesin juba ,et sul matemaatikaga vigastusi :D
haha , ei me ei naernud üldse ja veel oli midagi naljakat , kahjuks ei tule meelde .
Üleval pool siis kolm pilti , mis on tehtud , kui Cicu sindis käis , jah (;
pssh , täna võiks küll midagi ägedat teha ja värki , amuide täna on Mirage , aga mina sinna ei liigu , kuna ple üldse viitsimist ja igast . akell on nii palju , ma ikka veel hull unekas , ja mdea mis sada probleemi veel .
ama hakkan ennast korda sättima siis ja siis vaatab , varsti kirjutan millalgi jälle , paka .

No comments:

Post a Comment