Thursday, October 7, 2010

Igatsen sind hoolimata sellest ,et murdsid mu südame igaveseks !

Elu on ilus eks , eitegelt nii , mul mäluauk : s , ma ei mäleta , mida ma eile tegin , järelikult midagi :) Täna ma siis tubli laps ja jäin magama , tormasin siis koolis mata klassi ja siis tere ja blablabla , jah .. vahetusõpilased tulid meie tundi , ma tubli laps jäin magama :):) , siis igastasju , lõpuks mingi aeg oli tuletõrje see nn. õppus vms , issand , ma mõtlesin ,et ma
külmun seal õues ära , jube ühesõnaga . Kekas oli ka suht tore jah , mängisime jalkat , ma ikka proo vend lõin ühe või kaks väravat (?):):) After school läksime poodidesse . jahjahjah .
ajaa , ma jõudsin isegi täna kodus trepis alla lennata , ja siis oma jalavälja väänata ja sabakondiga on ka midagi viga : s .
Aga ma lisan piltekaaah ( nagu alati on nad segamini siin ) .
- mjah .

- papuud @ Cropp .

- musii .:)

- niisama kell seitse hommikul reidikaid tegemas ?

- jah , :)

- minu ja jänese päevik :)

- oli vist iphone või oli midagi muud , avabandust , aga ma tõesti ei taju elektroonikas , aga igaljuhul see lahe värk , ( ma niisama mängimas ja Jänes pilti tegemas sellest )

heaedaega , noh seda ka ,et kuna ma olen nii tihti postitanud , siis ma arvan ,et kirjutan alles pühapäeval võinii . :):)

No comments:

Post a Comment