Thursday, October 21, 2010

Minge te ka kõik p*tsi . !

tere , ateate , ma olen väga segi läinud , tegelt ka , ma ei suuda ise ka enam , mu mõtted on maailma kõige hullemad , ma ei viitsi enam mittemidagi , isegi elada , jah suht tahaks praegu olla paduka käes , kuskil kesklinnas pikal ja pimedal tänaval ja lihtsalt lõuata . Jah minu arust ka väga imelik soov .

Täna , siis vist koolis oli mõtetu , homme koolis ära käia ja siis nädal aega vabadust , seda olen ma juba pidevalt korranud , aga ikkagi .

& ma olen üliüliüli väsinud , ja siis homme veel vist niisama chillin kuskil ja siis tuleb NÄDALAVAHETUS , ma (L) nädalavahetusi , mul juba plaanid olemas , tavaliselt ma olen täiesti korralik tuttavate ees , aga ma tahan lihtsalt ennast ostses mõttes täis juua , ja olla täiesti vaba ja mdea igast hullusi teha , ee , aga ärge nüüd arvake ,et ma mingi pisike pätt tüdruk olen , seda juhtub harva , ausalt :) .

aaa , see ka , et täna oli koolis üks imearmas asi , nimelt üks poiss rääkis kooli raadios (tunniajal ) ,et armastab ühte tüdrukut niiväga ja pani ilusat teksti ja siis ütles ,et ootab tüdrukut suures saalis , et ta ppalub teda naiseks janii , et ootab vastust siis seal saalis , issand kui armas see oli , ma põhimõtteliselt olin nii õnnelik ,et sellised inimesed on olemas (:
Aga mata õps ei lubanud meil vaadata suurde saali , ütles ,et kui teilt palutakse kätt , siis ega te ei taha ,et terve kool vahiks ja siis lõpuks terve kool plakustas ja meil oli nii , : fain , meie ei võinud minna -.- :D tegelt ma poleks tahtnud segada ka neid armsaksi . aga jah , imearmas igaljuhul .



uhh , mul on nii külm , maisuuda ; s . a tänaseks siis lõpetan janii , kunagi kirjutab ja siis pilte tuleb ka järgmine kord . ma minemas . headaega tublid lapsed :)

No comments:

Post a Comment