Monday, October 4, 2010

Jaana :)


ttsauu :)

nii nagu lubasin , siis lisan endast fakte siia :)





1. Mul on rohelised silmad :)

2. Mu loomulik juuksevärv on keskmine blond .

3. Ma olen 167 cm pikk ( 10.2010 )

4. Ma olen elanud kuues kohas . Kõik neist Pärnumaal .

5. Mu lemmik värv on valge ja virsikuoraanž , muidu meeldivad suhteliselt kõik värvid :)

6. Ma olen käinud 3 aastat kergejõustikus , kaks aastat tantsimas , aasta korvpallis .

7. lemmik spordiala on jalgpall (:

8. Ma oskan keskmiselt inglisekeelt , veidikene saksakeelt ning väga hästi eesti ja vene keelt :)

9. Ma olen sündinud 07.07 , kell seitse läbi .

10. Mul on olnud suhteliselt palju koduloomi , kuid kasside ja koerte peale ( nendega kaua aega veetmisel ) on mul nende peale allergia .

11. Mu lemmik aastaaeag on suvi . (#)

12 . Keda huvitab , siis pead olen ma suhteliselt palju värinud , olen olnud : punase - , musta - , pruuni - , tumeblondi - , karamelli - , ja keskmiseblondi peaga :)

13. Ma olin neljanda klassini viieline , nüüdseks on õppimine natukene halvem :/

14. Välismaal olen ma käinud ainult : Slovakkias , Lätis , Soomes , Rootsis ja Venemaal :)

15. Mu lemmik päev on reede :)

16. Mu õnnenumber on 7 :)

17. Ma joon igahommik midagi kuuma : tee , kohvi , kakao't .

18. Mu tuleviku plaanid on mul enamasti olemas .

19. Ma söön ülipalju , kolm korda üpris korralikult ja vahepealset söön iga tunni tagant , kuigi mingi eritipaks ma ju ei ole
.
20. Ma olen suht laisk .

21. Mul on kaks lemmikut pleissi , kus ma olen täiega masetsenud / pidu pannud / niisama passind sial jne .



rohekm ei suuda väljamõelda , ja siia ei kirjuta ka endast enam , muidu teate liiga palju :D .




- mina :) , TALV 2009 .



Tsauka (L) .

No comments:

Post a Comment