Sunday, October 24, 2010

why ?

tsautsautsau , see kord tuleb palju pilte , ja ma lisan siin pildid ennem , ja pärast siis juttu nädalavahetusest ja üldse kõigest (; .



- ananasss :D















llõpuks siis kauaoodatud vaheaeg , reedel koolis oli suuht mõtetu , ja ma ei ole üldse oma tunnistusega rahul , ja nagu miks mul käitumine ja hoolsus rahuldavad on -.- . Mida ma jölle teinud olen , krdi **** ummar , : @ ( vabandust ) .
Nii , eile ka siis nädalavahetus , nagu nädalavahetus peaks olema .
ja veel , mul on üli külm hetkel , ja üleüldse ma koguaeg külmun .
Õhtuks mul plaane pole , aga ma arvan , et istun täna kodus , pole jõudu ennast korda teha janii . muidu kõik läheb üpris hästi janii ,
amul pole enam midagi lisada , äkki siis paari päeva pärast kirjab jälle .

asedakaveel ,et veel kord palju õnne , Elis ! ; *

tsauksjah :)

2 comments: