Sunday, October 17, 2010

Sest sind armastan ma ...

Heyjälle , täna kirjutan veel kord , sest ma nagu mõtesin ,et istun kodus ja nii , aga
lõpuks sain kiku välja . justnimelt ma pidin siia kirjutama naljakaid asju . vot ma siis alustan ka
1 . kiku says : mul on karvad suus . ma : ahsoo . kiku : mittesellesmõttes . ma : ja jaa :D:D

2. kiku ; ära mõtle vasakule :@ ma ; ma ei mõelnudki ju . kiku ; ma küll mõtlesin :D:D:D:D:D .

3. kojuminnes rääksime pompsust , vabandust doktorist ( ainult vähesed taipavad )

4. tegin trenni , jooksin sindi gümnaasiumi staadioni ringi ära , kiku says : ma vahepeal ei näinud sind . p ; mismõttes nagu :D:D:D .

5. LAUL : KÄTTESAAMATU . me : paneme selle kättemaksu laulu - jah . natukese aja pärast , pane kättemaksu kontori laulu :D. .

vabandust , kes naljast aru ei saa, aga meil oli lõbus :D:D .

headaega mehed .

No comments:

Post a Comment