Wednesday, October 27, 2010

Seisan kiirtee ääres ... (8) .


phhh , ilgelt pahatuju , kuid liiga igav , sellepärast on aega kirjutada .
Muidu kõik nii masendavalt läinud ja üleüldse , vahel tahaks eluga lõpetada , kuid üritan püsida . Vot , ja veel sada mõtet peas ja ma olen täiega tüdinenud kõigest .
Tänasest mõtlesin , sellest ka veel ,et lõpetan tiheda ( d ) ' mise ja (ci) ' st ei taha kuuldagi .
ja mul on selle aja jooksul ainult neli normaalset pilti õnnestunud . Juhtub , lisan need siis ka :

- (;

hihi :D.

- (L) !

- ( jubepilttegelt ) :)




ja taas ma ei tea , millal kirjutan , võibolla millalgi nädalavahetusel , vaatab .
Ja homseks mul ka plaane pole , võinoh juba tänaseks ( 01:20 ) mõtetu .

: s ,

tsauu .

2 comments:

  1. issand jaana , see esimene pilt on lihtsalt nii ilus , sa täiega teistsugune seal :)

    ReplyDelete
  2. ururr , ja muide see pilt on nii tehtud ,et see polnud planeeritud , cicu tegi lihtsalt lampi pildi & mlle ka nats meeldib :D.

    ReplyDelete