Wednesday, October 20, 2010

fck me , I ' m FAMOUS . !

tsaukitsautsautsa , nii , tegelikult midagi tarka pole öelda , aint see ,et veel kaks päeva ja siis saab nädal aega puhata ja niisama chillida , ei pea seal hullumajas viibima .
Vahepeal on tegelt isegi naljakas , ja muidugI arenguvestlus mulle , mai oska ju käituda , mis ma teha saan kui mu ajaloo tv tahab backflippi teha , ega ma keelatu ju saa (:D:D) .
siis , nädalavahetust tahan ka ! TAHANTAHANTAHAN . siis saab party't . :)
Ja järgmine reede on mirage ja siis saab jälle pidu , plaanid on vaheajaks olemas ,
tuleb võtta see , mis võtta annab . koolist veel , mai viitsi homme üldse kooli ronida , aga kuna mates tk on , siis ma ikka lähen , aga võibolla peale seda koju . Urmas rääkis veel mingit värki ,et uus seadus ,et kui lapsel on üle kolme põhjuseta ( veerandis ) , siis peavad lapsevanemad trahvi maksma , ma arvan ,et see on pigem ähvardus , ei usu mina seda .
Aga mul on nagu 25 põhjuseta ( tegelt on mul enda põhjused olemas ) preagu ja siis tunnistusele tuli 0 , midaiganes . :D hinded on muidu enamvähem korras , next veerand üritan paremini , kuigi mul koolist juba kopp ees , nagu mingi ori -.- .

Pilte mul ka pole , sest ma pole jõudnud , neid arvutisse laadida ning ma arvan ,et äkki reedel teen pikema postituse piltidega .
Ja mu kallis kiku'ke ajas mul ühe lauluga kummitama , päevas mingi 20 korda tuleb ära . :D
votniiisiisjah .

- suht vanapilt , mingi suvel ja väga tore pilt jah , :D:D . üliseksikas123 xdxd .

No comments:

Post a Comment