Saturday, September 25, 2010

maarmastansind (:

tsaukiii , ma vägavabandan ,et ma nii kuradima kaua pole kirjutanud , mul on arvuti JÄLLE katki , nüüdseks juba paranduses ka . Ja see läheb maksama ka suht '' vähe '' ju -.-
aga ma saan selle vist kuu alguses alles kätte . jahm , mul suht mase sellepärast .
Pena mingi igapäev all arvutis olema , msni asemel ebuddy jne , nii närvi ajab jah .
Vahepeal on nii nii palju igasuguseid ägedaid asju juhtunud ,et täitsa lõpp , aga maei hakka siin
pikalt jutustama janii , ja ma ei tahaks ka siin mdea kui paljudele seda avaldada .
Eile oli Mirage's piduuu , jei . Mul algas see muidugi mingi tatiga põkkamisega ja lõpuks ta oli hull vihavaenlane mul , muidu ma esimest korda oksendasin ka , kraanikaussi xd , kust paljud inimesed jõid , vabandust . Tunnen kaasa . :) anoh , päris oksendamine see ei olenud , aga rops tuli üles´küll jne . Täna laupäev , peaks midagi head peale võtma ?:d , ja tahaks ülimalt (d) tegelt , aga ma ei tohi nii tihti ja mul preagu sellevõimalus aint 0.1 % (:D:D) vot .
Eile ma jõudsin mingi kell poolkaksteist koju ja ma olin naguräigelt väsinud , selletõttu ma langetasin end kohe magama . Homme pühapäev . fck .. juba . Ja siis jälle esmaspäev ja õppima jne . amuide , kool on nii kiiresti läinud , noh selle viimase nädala umbes kolmpäeva ma lebotasin kodus , nata haige janii . Õppimisega on kõik normis ja muidu eluke veereb ka superhästi .
Paar inimest muidugi siin maailmas segavad luksusliku elu , jajajah .
mul on nagu nii palju ägedaid pilte , aga ma oma telefoniga siia arvutisse ei saa . -.-
mul on ka praegu best laul , mida ma nagu sitaks laavin ja see nagu toob kohe tuju janii :
David Creig ( valestikirjas ma arvan , aga jah ) - summer jam 'i laul (L) .
Agadvjka , ma nüüd lõpetan janii , uus sissekanne siis kuualguses , jääge ootama kindlalt , siis lisan palju pilte ja juttu tuleb ka rohkem , maaarvan . bb musikesed :)

No comments:

Post a Comment