Sunday, September 5, 2010

Elu on lühike , elust tuleb võtta kõik , mis võtta annab :)

Notsaaujälle , nii .. ma pole ikka veel jõudnud pildid arvutisse tõmmata ,
aga vahepeal on igast lahedat juhtunud . Üleeile jäin Jaaanika juurde ööseks , tammistesse ..(:D) Ohjah , tal ei olnud nagu alati kedagi kodus , kõik tulid alles mingi hommiku poole janii , ja siis meil oli ülilõbus onja , eriti mul ,sest ma alati oskan korraga kõik ära juua , ( lalala )
ja siis ma jooksen vastu seina ja mõtlen ,et see on läbipastev ?:O ja kukun vetsus uksest välja ? :D haige igastahes , siis vaatsime kaks filmi , suht head olid , üks neist ma mäletan oli
'' step up 3d '' ja siis lõpuks juba kella üheks vajusime ära . Niii Hommikul kell 5:05 , käisid paugud mööda akent , ma juba teadsin mis on , kuna eelmine kord oli sama , Jaanika '' kaine '' vend tuli koju , oi kui lõbus , mingi tuli meie juurde ja siis äratas meid oma lolli jutuga üles janii , oh ja veel igast , aga ma ei hakka siin kõike kirjutama janii , igatahes TORE vend tal -.- .
Lõpuks vist läksime teed jooma (y) vabapäeval kell pool kuus , me ikka oskame :) .
Hmm , peale seda me vist jäimegi magama , ja kell kaheksa .. hakkas ta vend jälle meie ust muukima ( :d ) ja siis me pidime jälle ärakama , jaanika peksis teda ja siis ta läks magama , aga enne seda ta veel laulis mingi pool tundi ( olen siiani veel minu sinu pidur ) - mida iganes .
mme läksime ka mingi kümnest or üheteistkümnest magama ja ärkasime kell kolm päeval , siis ruttu panime riidesse ja taksoga linna , sealt edasi sõitsin ma sinti ja õhtul läksime raekülla välja ( jaja jaanika , ) mingi 15 poissi (umbes) oli ja meid kuus tüdrukut , meil hakkas igav ja me jaanikaga kõndisime selverisse , suht pikk maa oli ?:D tegelt vist ikka ei olnud .
Seal ma ikka oskasin taas endale margi täis teha . olime vetsus ja siis ma tegin järsku ukse lahti , hüppasin välja ja ütlesin : dadamm :D ja siis mingid tuttavate nägudega poisid , kes olid kassas vaatsid mind lollinäoga ja naeratasid , niimark -.- . Ohjah , eile õhtul läks arvuti again katki , kuidagi sain tööle . täna ärkasin mingi tund aega tagasi ja nüüd ma tasapisi ennast korrastama ja igast , lisan ühepildi ka , mis elis tegi minust steffist , see ülinaljakas minu arust :D ja õhtul lisan ka neid teisi pilte , vähemalt ma proovin ja siis umbes homme , ülehomme või isegi hiljem teen piltide sissekannet :) nodavajka tsaukitsauu tibud .

- esimesel septembril siis jah :)

1 comment: