Tuesday, September 7, 2010

msj .

yeii , nagu lubasin siisseekord lisan siia pilte , mida vahepeal tehtud sai :)

- Jänes & Pirrrrru (L)

- dadamm .. meie :) (L)

- (i)

- hehh , :)

- asjad , mida vahepeal ostnud olen . yyeah . ;D

- nagu dp . ( nb : see on jänes ja ta kullakallis jobu vend ) :D

- tegelikult üritasin ma mingit pilti teha ja siis ei tulnud midagi välja , aga siis kui äratöötlesin ja värki , päris äge pilt tegelt :)

- heyya ;)

- ma & kiku @ Terranova :)

- järjekordne mina :)

Vot :) , Muidu on jälle vahepeal igast nalja saanud , & täna koolis ma millegi pärast koguaeg irnusin , iga asja peale ja siis sööklas oli eriti mark ma mingi seisan üksi , hakkan täiega kõvasti naerma ja mingi Jänesega koos ja siis mingi ise ka ei tea , miks naerame , ei me alati nii targad (i) meie dieedid edenevad ja : mm , mitu saia me täna ära sõime , ma oleks vait . (:D)
Aga vot , varsti magama ja homme jälle kooli . Jeaaaah ,homme aint 5 tundi , sest täna käisime me mingil seenenäitusel , kust mul mittemidagi meelde ei jäänud ,sest ma alati oskan kuskil omas mullis olla ;d . aa , täna mingi me kõndisime jalksi linna , ( meil polnud pileteid ) , läksime rkioski ja siis ma mingi rääkisin vist liiga kõvasti ja see muti ütles ,et vaiksemaks , ja siis ma irnusin talle näkku ja karjusin : JAA . :d pärast läksime ruttu sealt minema ja siis karjusime jälle .. Cicuga , et : Jaaa . Mina enam sinna ei lähe , igaksjuhuks , vot . Tore elu mul jah . Aga ma nüüd siis lõpetan , tsaukikiizhud . :)

No comments:

Post a Comment