Thursday, September 9, 2010

PÄIKEST ! .

Tere . Täna ma lisan ka paljupilte ja värki , :) Eile käsime Jänesega väljas ,ei nalja sai :D:D . +
tegime palju piltesuht . Täna siis tulin koolist koju ja jäin magama , ja muud pole teinud , koolis oli ka mingi spordipäev , mis mulle eriti ei meeldinud , kuid varem sai koju ( ainuke pluss ) noja seda , ka ,et sai joosta ( ülisuppär tegevus mu arust ) . Käisime arstijuures ka täna ( kolmkorda ) ja mingi meid kaaluti ja värki , wow imejuhtus ma olen normaaalkaalus , 2kilo alakaaluline vms ? suhthaige ja ma tahtsin mingi si*aks alla võtta ? ohjah . ja ma olen 168 cm pikk , jesjou . Silmanägemine pidi ka supper olema ja veel midaiganes , tervelaps nagu öeldi :) .
Homme on REEDE (L) appi , kui tore .. kusjuures Juba :O?! . Ja me siin tegime ästi palju plaane homseks ,:) Partiiiiiii . Preagu olen täiega väsinud ikka , ajaa ma jõin täna 4 tassi kohvit ära ja mul sellepärast / millegipärast veel suurem väsimus , jajaja . Aga ma nüüd lisan pilte , siis lähen pessu & teeen punupatsid ,et homme need õrnalt armsad lokid oleksid ( üleeile avastasin , nüüd täiega meeldivad ) siis loen oma lahedaid raamatuid ( kuigi ma eriti mingi lugeja küll nüüd pole ) ja siis tuttu :) ajah ml tuli meelde üks asi , ma jäin täna bussis vahele , mark oli ja xd . & PILDID :

- heeeeeey .



- (:::

- saukisau .

- jänesega jeah ; * .

- terä ja , hja .

- ( h ) .

-millegi pärast meeldib see pic .

- yey .

kirjeldus : mina niisama PK's pilte tegemas .

- lalala .

- igavusest . :)

No comments:

Post a Comment