Thursday, September 2, 2010

alles jäänud on vaid mälestused (:

iäuuks , appi , sõna kool ajab juba nutma ( :D ) Üli masendav tunniplaaan ka ,
aga jah , üritan need 9 kuud kuidagi ära kannatada ja siis jälle suvi (L) ülimalt tahaks .
aga vot . Tänane ilm on nii vastik (:s) ja ma arvan ,et ma sellepärast ei plaani minna kuhugi .
Eile siis käisime steffis ja igalpool niisama linnas . Ülehomme juba laupäev , jeii :)
ja järgmiseks NV'ks on plaanid ka suhteliselt olemas , annab loota ainult ,et midagi vahele ei tule . Ajaa , ühte eite ma ka enam üldse ei salli , nii närvi ajab , ausõna , nagu mingi lohhistnud ahv ( suur vabandus , et nii räägin ) .
Ma arvan , et nüüd ma lähen teed sooja teed ja tulen istun laua taha ja teen kooli asjad ära ja siis vaatab edasi , aga ilm võiks tõesti paremaks minna tänaseks õhtuks . Ja homme võiks ilus ilm olla ja nv'l võiks ülihea ilm olla , Tegelikult ma loodan liigapalju vist .



- vanavana pilt , hakkas natukene meeldima (:

No comments:

Post a Comment