Tuesday, February 1, 2011

aprende como si virvir para siempre, ela, que manana muera !

heipps , ae . :) Nv'st siis niipalju ,et olin jänese pool ?:) Alati , kui ma tema juures olen , siis tal pole kedagi kodus , või siis on aint vend ja ta paneb ka pidu , aga ta vend hetkel kuskil rootsis tööl ? võimaeitea kus ja taas olime me J'ga mingi üheni/kaheni üksikodus ..
Jah , ma tunnistan ülesse , ma olen ikka sitaks arg selles teemast , nagu anomaalsed asjad janii , ma kardsin igast krõbistust või siukest asja , J aga irnus mu üle .. :D
Vaatasime paar filmi ja chillasime niisama ringi , Kõige kohutavam on see ,et me jäime viimasest bussist maha ( J elab tammistes ja viimane buss läheb kaheksast )

Võinoh , me ei jäänud maha , vaid tegelt olime juba bussis ja ma tirisin ta J'ti maha sealt , kuna tahtsin veel juua osta ja ei muretsenud selle üle ,et see viimane buss :D:D ,

Nojah , pärast sõidsime maisse mingi bussiga ja ilmselgelt sealt siis jalgsi , käisime tanklas läbi , ja kuna meil oli masendus ja hulleim nälg , siis ilmselgelt ostsime burkse ja energiajooke kokku , oh seda elu :D

Põhimõtteliselt oli supper Nv :)

Paar pilti , mis hommikul enne bussile minekut teha jõudsin :



--------

Eile siis käisin Tartus , uii , kui hea oli , ainult ,et tatid ajasid närvi , mingi lasid oma laseriga , siis E võttis telefoni kätte ja tegi näo ,et helistab kellegile , need panid kohe jooksu :D .
coffe in & Peetri pizza olid ka põhilised , Mul on pilte ka , aga kahjuks mul pole eriti aega arvutisse toppida neid .:)
Nii sõit sinna kui ka tagasi , ma magasin , autos on mul alati mega hea uni .
Põhimõtteliselt jõudsin ma hommikul ühe müslibatooni ära süüa ja siis ei söönudki muud ja alles kella kuue paiku äkki sain süüa , teised läksid vetsu ja siis ma jooksin ruttu autosse ja sõin mingi neljaminutiga pitsa ära , siisoli jälle tore olla ja värki , tegelt oli tartus jumala hea , eriti kui üksinda mööda linna elu uurida , jumaltänatud ,et ära ei eksinud :D ..
Aga jah , selle teemaga lõpetan :)

---------






Täna ma kooli ei läinud , kuna hommikul polnud häält ja kurk valutab ja nohu ja ma ei tea , mida veel , ilmselgelt sellepärast ,et eile olid mingi elu õhuksed riided seljas .

Ja ma ei tea tegelt , mida edasi teha , äkki õpin ära ja tahaks midagi ettevõtta , aga noh üldse ei viitsi ja ei tea mida , .. :s
eelviimane pilt .. need nn. punupatsi lokid hakkasid jälle meeldima , uhh , need on alati mul , kui ma ei viitsi juukseid sirgendada , siis kui need lokid on , siis ei tule neid nõmedaid lained sisse , aga jahh ... meelde tuli .. see oli eile ime,et ma sirgendasin ruttu eile juuksed ära ja nad olid mul térve päeva täiesti sirged , lihtsalt hullumeelselt sirged , ml pole eluseeski nii sirged juuksed olnud ja vahetpole , kus mu pea ka vastas polnud , ma magasin vahepeal , siis proovisin riideid ja mida veel eks , ja nad ei läinud lokki . 0_0 , okei , see selleks , polnud eriti mingi huvitav asi , :D

Tsauks siis praegu , äöõä .

No comments:

Post a Comment