Wednesday, February 2, 2011

ma vajan sind .. ma vajan sind igapäevaga aina rohkem ja rohkem (L) !

heiips , lisan mõned pildid siia .. :) muidu päevast nii palju ,et ma ei viitsi enam midagi teha ja istun kodus , mõtlen , teleka ees teki sees patja kallistades , nii mu päevad mööduvadki . :d




uhh , imeilus vaade lihtsalt ( siis kui me Tarusse sõitsime ) , päike tõusis siis alles ja nii mõnus oli olla .:))



coffe in (y) , selle kohvi eest maksin umbes viiskend eeku , aga no see oli seda väärt , ülim .


Pilgrim , musimusi .



Mango , nii kõvv pood , no anna minna (k)


äge lill & lillevaas tasku keskuses , vajalik pilt .. :)


kullake ml ! ;* :D .




euro sendid , neid pronksist sente ma ns vihkan , see värv ajab juba hirmule ja neid on alati nii palju ,


Päikest ! (#)
-.- :D

No comments:

Post a Comment