Saturday, February 19, 2011

Lihtsalt tuleb olla tugev ... vaatamata kõigele !

joouuuuuuks , heyyya .. oi , kuidas ma oma elu ikka naudin ..
Väga hea tuju on ja vahest lihtsalt tahaks midagi hullu teha aga jeah , see selleks :)


lisasin siis paar pilti : ( muide , need on väga vanad , aga hakkasid meeldima & nats töötlust ja dadam , nagu uued :D ) no ikka üle nelja kuu kindlasti vanad , isegi vanemad võibolla ..:)




muide .. hm pole midagi eriti teind , külmunud niisama ja värki . Reedel ma koolis ei käinud , külmapühad siiski , kuigi pärast käisin väljas ikka , jeje .

Täna läksin oma joodikuga välja , mõtlesime ,et oleme mingi pooltunnikest väljas ja värki .. pool tundi = tund , läksime mu poole ja siis otsustasime linna sõita , nii me ka tegime , linnas ostsime igast pahna kokku , sööök ... :D
Busssis oli uimane olla , pärast hakkas pearingi käima , naljakas ..

Homme peaks midagi toredat ettevõtma .. kuigi on pühapäev ja esmaspäeval kooli :s , ano loodaks tglt külampühadele , ehk vaatab , aga samas tahaks no retsilt ikka suve , kasvõi kevadet praegu , ausõna no , see lumi / jää / külmus , õõõh .. ei salli üldse :(

Mul on jälle pilte kogunenud , aga see fcking programm & USB juhe no lihtsalt ei taha töödata , nussivad näkku , jah tõesti .

nii .. muide , kell on üks öösel ja mul pole und , kuulan EHH'i & otsin tegevust .

eelmises postituses mainisin seda ,et teen mõnikord huvitavamat postitust , aga no issand , mõtteid lihtsalt pole , jube (:

aga jah , kisub pikaks mõtetuks lobaks , niiet headaega (#) !

2 comments: