Sunday, February 13, 2011

i'm so lonely .. broken angel ... (8) (k) :))

iiilgelt vana pilt.. aga midagi tuli siia ´ju lisada , okei .. mingi kolm kuud vana pilt .:d



jjoukkks , pole jälle mingi nelipäeva kirjutanud , jälle läheb kõik kiiremaks , nüüd vist polegi seda kodus istumist , ilus ilm on , päike paistab , aga see külmus , lihtsalt lööb üle juba , täna on näiteks jälle -17 - . - .
Jube lihtsalt ..
üleeile ehk reedel siiis .. umm , käisin koolis , reedesed päevad on suht lebod , janii . :)
Peale koooli koju , ilmselgelt jooksin ma täistunnisele bussile ja siis kui ma juba peaaegu bussi peal olen , helistab mulle kullake ja ütleb ,et tal pole kapivõtid :@
Ma ei olnud üldse vihane ju , mkm .. läksin bussiga tagasi kooli ja hakkasin temaga mölisema :D siis läksin poolesele bussile , no ÜLLAÜLLA , buss jäi jälle 15 minti hiljaks ja ma külmusin surnuks : s
Ei olnud ju üldse jänese peale vihane , tema pärast ei juhtunud ju üldse midagi :D

Next läksin koju ja siis ... mäluauk ..

Mingi kuue / seitse paiku äkki Ütleb J' ,et tuleb mu poole , läksin pärnu ..
Käisime paar poodi läbi ja sinti .. mõtlesime ,et läheme välja ka veel nataks , aga keegi ei viitsinud - . - . Siis läksime koju , panime '' endaarust paksult riidesse ''
ja siis läksime pooooodi , ostisme igast sit*a kokku , jah .. jalutasime koju , istusime bussikas ja kuulasime laule , panime segast ja siis jälle koju , siis olime ns ja siis läks J magama , ma olin nats edasi veel , siis rääkisin veel telefoniga ja J oli päris vihane :d , siis mõtlesin ma ka ,et ma sleepi ..
Hommik oli tore , panime segast , ootsime külalisis , haha .

Tegime .. lastediskot .. haha .. Siis tegime endale mingi joogi plöksi kokku , mõlemad võtsime paar lonku ja siis kallasime välja , tõesti mingi mm .. apelsini ise välja pigistatud mahl , siis tee , siis vesi , siis suhkur , siis veitsa vodkat (õöääüöõlä ) rõve igastahes , mdea .. meil oli igav :)

Hiljem tuli täiega rahvast mu poole ja siis tõmbasime minema , tibudega olime linnas , ei noh väga viis , ainult ,et ma KÜLMUSIN nagu mdea mis asi , again jube .

Täna siis võibolla Outi ja siis hiljem peaks õppima :)
Vot nii , aga muide ma pole jõudnud pilte teha , eks ma järgmise postitusega siis lisan mingid , :)


byebye Kiiiskad (L) !

No comments:

Post a Comment