Saturday, February 26, 2011

It is special


jou rahvas , mu pea valutab , aga mõtlesin ,et peaks blogima , sest ,et homme ma niikuinii ei jõua / ei viitsi blogida ja siis muidu tuleks suur vahe sisse , jne ..

Eilest siis nii palju ,et jänes käis sindis ja oii , nalja kui palju nagu alati ja mul oli tõesti väga mark .. okse .. keset teed .. käpuli .. nnagu vana joodik ise .. ja siis järsku tuli mingi rahvas , anojah see selleks , eile päev tuli ilusti välja , (:

Hommikul oli räige väss , magada ei saaanud , mingi õde mängis seda lasteklaverit ja laulis mingi ; kes elab paksu metsa sees , kes elab paksu metsas sees jne .. suht oli juba nii : aaah ole vait .

ajeah , hetkel igav , tahaks õhtul õue minna natukseks ,ehk vaaatab :)
Täna hommikul oli soojem ka , mingi -8 äkki v ? ja mu toas oli ülipalav , tavaliselt on just täiega külm .

Siis vaatasin hommikul oma mõlemaid käpikuid , mõlemaid paare noh, oli eile kaks paari õues , Jube mis jube , täiesti ripsmekaga määrdunud ja üleüldse sõna otseses mõttes SI*ASED . Nojah , ma ikka oskan ju . Sellesmõttes,et kõik oli ilus onju ja siis lendas midagi silma ja siis terve õhtu veetsi ükssilm kinni ja silm oli täiega punane , jällegi kõik vahtisid , arvasid ,et ma sain peksa . - . -

Einujah , ma ei tea millest rääkida , võibolla paari päeva pärast kirjutan , bye kiiskad

No comments:

Post a Comment