Wednesday, February 16, 2011

i know u want me .






tsaumusid , niii , esmaspäeval oli siis see imearmas sõbrapäev , rwrr (k) .
koolis oli suht maeimäletagi , mis oli . :) aitäh sõbrad / sõbrannad , kes te mul olete ! (L) .
Mingi suurel vahetunnil tegi kool mingi üli suure keti , nagu enamus õpilasi hoidis käest kinni ja siis köisime nii koolimaja läbi , selle võeti kõik videole ... vahepeal oli nii mark olla , kuna mingi a'kas oli mu kõrval ja siis öeldi , võtke käest kinni , ma mingi pinisesin ,et ei taha , lõpuks ma ei võtnudki , jehuu , vedas .. : D

teisipäeval ärkasin ja läksin kohe netti ,et uurida ilma , kohe oli -27 ja ma läksin tagsi magama .. täna siis ,ehk kolmapäev jäin ka koju , kuna ei viitsinud üldse hommikul ennast kooli vedada , homme võibolla isegi lähen , aga hommikul vaatab seda veel ;; .

Eile pidin ennast korra õue vedama , ah , ml oli mingi paar minti ennast korda teha , muidugi läksin oma loomulike lokkidega ja mingi maaka riietega ja mingi ilma meigita õue , õnneks nägi mind ainult üksinimene , kellega pidingi korra kokku saama , aga noh jah , ma tõesti ei jõua 5 minutiga valmis , see on võimatu äöõäö .

niii ... tegelt mõtlesin ,et peaks täna poodi ronima , mul sai meigieemaldaja osta & mul vaja vist mingit juuksevärvi osta , juuksed kasvasid taas välja . :@

ülesse lisasin kolmpilti , need jumala vinged ju :) .
ja endast pole jõudnud teha ja üldse ei viitsi kordagi teha ennast, niiet hetkel jääb ära.

Polegi enam midagi lisada , mu blogi on viimasel ajal vist veidi igavaks läinud , räägin ainult mis juhtunud on ja kõik , eks ma mõtlen , äkki teenmidagi huvitavamat järgmine kord .

pokakiiiskad .



No comments:

Post a Comment