Saturday, February 5, 2011

milleks seda veel vaja oli ? :|



jouks , :)
Kõik see nädal aega olen ma põhimõtteliselt vahepeal koolis käinud ja niisama kodus lebotanud , vahepeal käisin väljas ja igast pahna . (;

Eile ma tulin koolist koju , koolis oli sitaks halb olla , hommikul tuli isegi okse üles , aga mis ma ikka kodus teen , läksin kooli , käsitöös magasin ns , kuna ma ei suutnud olla , saime varem ära ning kodus ma vist läksin tv ette kohe ja jäin magama , mingi kuuest ärkasin , siis tulid issivennaja ta naine ja siis oli jälle nali majas .:d

Eilsest siis seda ka ,et mingi inglisekeele tunnis ma naersin ülepika aja jälle pisarateni , lihtsalt pisarad hakkkasid jooksma , nii hullult naersin , kõigil oli nii ,et whuut , mis sul veel viga on ..(:

Tegelt oli naljakas sellepärast ,et elis laulis minu ja nn inimestest , kellega ma olen olnud laulu , see oli nii naljakas , ja siis veel oli see ka ,et siis sündis laps TAAVET .:D taave pani kohe : misasja ?? :O , ma ; eiei , taavet , mitte taave :D taave ; midaiganes -.- .

nii , täna peaks midagi ettevõtma , algul oli räige tahe kinno minna , aga pole rahvast , kellega minna , kõik kuskil mdea kus eksole ..
Nii,et ma ostin edasi tegevust , kuigi selle nohuga ´, mis mul on võimatu olla :s .

Koolis ,mingi neljapäeval ? kirjutasime jälle seletuskirja , viiekesi musidega , just nimelt see fcking kana , ise ta ei seleta midagi ja me jääme süüdi ka , iilmselgelt ei talunud me teda ja panime vabavoliliselt tunnist minema , see jooksis järgi , siis järgmine päev ehk neljapäev ,me ei löinud ta tundi , kuna ta ise ütles ,et ei taha meid näha . läksime selverisse , ostsime süüa ja ns rääkisime juttu . ja mida iganes veel , aga nüüd on vist jälle kõik korras .

JA homme on cicul b'day , ja kuna ma ei kirjuta homme , siis kirjutan siia ära , et Paljuõnne kallike ! kahju ,et sa aint tlns oled .

aga , ma nüüd lõpetan, bb kiiskad .

No comments:

Post a Comment