Saturday, January 29, 2011

I made you a cookie , but i eated it (:

mm , jouks jah . Jah , ma postitan liiga tihti , aga mul pole muud teha (:












uhhh .. sitaks ilusad asjad , tahaks ... mmm , eriti see auto , uh .. :)

Nii , aga jaah . Lõpuks siis eilsest , ma ei teinudki midagi , hehe . võinoh , kuidas võtta , panime sugulasega pidu mu poool , margine .

Täna hommikul ärkasin ja avastasin ,et jäin eile suurde tuppa magama ja kodus polnud ka kedagi , vot see mulle meeldib (:

Leidsin kapi pealt juuksevärvi ja mind üldse ei huvitanud kelle oma see on , läksin juukseid värvima , kuna enda juuksed oli täiega väljakasvanud , siis hiljen pesema ja peale seda oli räige väss .
Läksin ülilühikese seeliku ja pluusi väel õue , mõtlesin ,et ehk läheb uni ära , võtsin lund ja viskasin endale peale , eii .. ma pole üldse imelik , aga tõesti parem hakkas , peale seda pikutasin nats ja jäin magama .. ärkasin selle peale , et keeegi karjus äratus ( :D )
No , aitäh nah , ma üldse ei ehmunud ju , anni tibuke , kes siis veel .

Siis me panime jälle ns segast ja siis läks ta hiljuti sõbranna sünnipäevale ja siis läheb rakverre koju tagasi , :s .

Nüüd oled jälle home alone . ja ma lõpetan ka siis & nüüd ma arvan ,et järgmine postitus kahe või kolme päeva pärast , jepjep . Tsaukskiiskaad .

No comments:

Post a Comment