Wednesday, January 26, 2011

and i like it .. (L)

jepp , ma kirjutan veel kord täna , lihtsalt mul on veidikene igav ja tuli siuke hea mõte ,et panen siia paar asja , mida ma hetkel jumaldan / tahan / , mis mulle ns meeldib ja muud :)



jjeaaaaaah , arbuuusi tahaks preagu vägaväga .
Samsung galaxy - s , hakkas meeldima ka .
ilmselgelt minu lemmik värv .
Maybelline lash stiletto - lemmik ripsmekas , praegu täiesti olemas ka .(:
iiidolist laulja , mitte laulude pärast , vaid välimuse ja niisama ägedate riietuste pärast :)

lemmikud siidrid ilusaks õhtuks , ei tegelt väga head , lemmikud minul igastahes .

lemmik lõhn , lähimaks ajaks tahan endale ärida .

uu , eluilusad , tahan jällegi .
üli armasad poksikindad , ennem on see pilt ka mu blogis olnud , tõesti , mulle meeldib see . :)


rwrrr , uuus Audi a6 , hiljuti hakkas meeldima . tahaks hetkel selle autoga ja muude asjadega , mis teistel piltidel on olla kuskil üli mõnusas kohas kallite inimestega , veits super oleks :)

Muiduuuu jaaaa , ma jumaldan neid asju jan tegelt ma armastan veeel miljon sada asja , aga see kord teen siis lühemalt , eks järgmine kord peaks veel midagi sellist tegama ,eksole :) , äõüäö .

tžaauuks kiiskad , :)

No comments:

Post a Comment