Wednesday, January 5, 2011

i neeed .. i neeed summmer (#) !!








üüleval siis paar pilti , mis on armsaad , jou .
Aga seee ,et ma lihtsalt ei suuuuda enam suve ära ooodata ja ma tean ,et ma ütlen seda peaaegu igast postituses , ma oleks tänulik kasvõi selle üle , kui lumi sulaks maha , õues oleks kuiv ja seda lund enam ei sajaks ja sooja kraadid oleksid , aa noh , seda ma võin vaid looota hetkel , sad .

Muidu on kõik tavaliselt ja vahepeal passin niisama tühja kodus , ma oleksin heameelega õues , aga noh mu juuuksed , see on lihtsalt midagi väga jubedat , kui nad märjad või noh niisked on .
No cmon , kaua seda rõvedat lund tulla võib ? ma lihtsalt elueest vihkan seda , ausõna .
mmm , reedel peaks linna minema , oma viimased rahad ära raiskama , haha .

Mul on hetkel ka vägavägaväga igav ja tuli räige uni peale hetkel , kuigi läksin magama juba kahest ja täna ärkasin kella kaheteistkümne paiku ja pole mitte midagi teinud ,selle aja joooksul .
Egajaaah , ma lähen chillin ringi ss , aga muide mingi mõtekas & piltidega postitus tuleb nädalalõpu pooole , i think . tsauuks .

No comments:

Post a Comment