Sunday, January 2, 2011

2011 , yeah .





- JJ :) ,



- teine fav.koht .











- ineedyourlipsbaby .



- heapilttõesti .

- kullakesega , joujou .



yeah 2011 , lõpuks . Muide ma loodan ,et see aasta on siis parem , kui 2010 ,
Aaatavahetus mööödus hästihästi , wuhuu :) .
praegu on ml räige vajadus linna minna , ml nii palju asju vaja , aga ma arvan ,et kui Musike tallinnast tagasi tuleb ,ehk vist täna õhtul , siis homme peaks minema kasvõi korraks .

Eilest siis niipalju ,et istusin kodus ja igavlesin , viie paiku läksin kristiga linna & ta oli nii leilis , kui sa kuus senti eurodes tagasi , me lihtsalt täiga irnusime , see oli naljakas , no eks meil vahest juhtub ja siis ta käis on jutuga pinda , rääkis ühest inimesest , mingi pervo mõttet olid peas , ütles ,et mulle raudselt meeldib , kui tal perse paljas ja sada asja veel , nii loll .
Ja rääkis veeel mingi munni jutte , jah , paljud raudselt imestavad , et KRISTI ' l siuksed mõtted , aga noh , kristi ära mind siis maha löö :)
Muidu käisme niisama sindipeal ringi ja tuigerdasime selle lolli ilma käes , ilmselgelt viisin ma ta laukale , sest see naguteada mu lemmikkoht üldse , aga ta hakkas virisema ,et seal külm , niuniu : s .

Ajah , headuut aastat ka muidu ! kuni kuuendani on vist see normaalne soovida , nagu täna poweris räägiti . hehe :)

Agajaa , ma lõpetan nüüüd . heaadaega ! (#)

No comments:

Post a Comment