Wednesday, December 29, 2010

Keegi sind ootab ja keegi sind vajab .. (8)



- mm :D:D






jouks , niiiniiiniiii .. igav on . hoho ,
üleval pildid , mis on vägaväga ägedad .:)
Eile vist (?) õhtul ml & onul oli igav , siis ma pidin talle oma huvides rääkima ja siis nagu paljud teavad on ta ml sõjaväenlane või mingi kõrgem asi seal midaiganes , endine poksija ja muidu üldse siuke teistmoodi isik , uuh .
Nüüd annab tema mulle trenne , wuhuuuuuu . Aga noh see suht halb ,et elab tlns ja muud pahna , ta veel ütles ,et tüdrukuna on ml head oskused , hoho ma vaatan liiga palju poksifilme xd ja muidu kaks tundi järjest ta õpetas ja siis lollitasime niisama ringi , nii see selleks .

nüüd ml igav taas ja ma ootan räigelt aastavahestus ja ma olen niisama äge , ma tean .
kunagi kirjutan . headaega tibukesed .

2 comments: