Thursday, December 9, 2010

Ma igatsen su silmi ja huuli . Kuid kõige rohkem igatsen tunnet , mida tundsin , kui olin veel sinuga ;) !

fuuuuuck you schoooool . õnneks on 9 päeva seal hullumajas käija . Mingi just see kanarbik , õpetaja , keda vihkab meie pool klassi , kes käib meil pidevalt pinda , kes möliseb minuga iga tund ja siis lõpuks saab busted , sest ml siuke iseloom ,et mina jään peale jne , siis täna olin enamvähem tubli laps ja istusin tasakesi , tahtsin teada saada , et kas midagi muutub , o ei , kutsus vastama , õnneks läks enamvähem , kuna klassivennad , kes ees istusid ütlesid veits ette ja Jaanika tagapingis liigutas ka oma suud nats , nelja sain , tore ju , esimene neli selle õpsiga , xox .

mm , nii nv varsti ja , homme siis reede ja ml plaanid suht olemas jnejne . Laupäevaks nii lõunapoole vn on ka olemas , aga mis ma õhtul teen , apppi appii , pean ruttu midagi väljamõtlema , jesjou .

peale kooli tuli ml buss kümme minutit hiljem & ma mõtlesin ,et ma suren , ml oli nii külm ja see tänane ilm on üldse veits rõve :s , ml oli täna veits latexpüks jalas , ja see veits külmus ära , peaaegu kivikõva , mingi ma neid lähiajal jalga küll ei pane , koolis oli räigelt palav , mingi perse kuumenes ja õues oli siuke tunne ,et ainult aluspesu on seljas . :d

tänase päeva magasin taas maha , ma ei tea mis mul viga on , mingi sellel nädalal olen mingi 3-4 päeva lihtsalt peale kooli maganud , ma olen vist väga väsinud , o ja .

aaaa ja siis veel üks asi , mind ajab naerma , kui inimesed räägivad ,et ma justnimelt lits , pigem äkki te olete ise kadedad ? ja cmon , õppige sõna lits ära ja siis tulge mulle seda ütlema , eks tibukesed , pf .

Aga ma nüüd lõpetan ka , kuna pole midagi lisada jne , homme ja nv teen pilte ja siis kunagi lisan siia ja siis on kohe kakipidujah .


- seeeee on nii armas pilt :))

No comments:

Post a Comment