Tuesday, December 7, 2010

kiss me ... kiss me again .


















- mu lemmikud :S:S r.i.p :D





pilt ütleb kõik , head detsembrikuud :D



- nii ilus , vaade aknast .:)



- mskaga inkas ,




heyheyhey , a ma lubasin nv postidada , aga ml polnud üldse aega & ma olin nii väsinud , põhimõtteliselt sain magada aintult viis tundi ja kujutate ette kui mingi 10 h järjest muusika põhjas , kõik karjuvad , mingi alkolõhnad on mdea missugused , siis võite olla kindel ,et kaks päeva peavalu on garanteeritud , hommikul oli siuke tunne ,et on sul pohmakas , mitte nendel , kes tegelikult panid täieshoos pidu , me olime vähemalt korralikud , jei .

koolist siis niipalju ,et õppida on jäänud 11 päeva ja tahan vaheaega retsilt noooh , mingi kanarbik sööb mu närve , klassijuhataja käsib dekolteet varjata ja muidu kõik õpsid panevad segast , aga noh , eks ma kannatan ära siis . kõige naljakam oli see , kui õpetaja hakkas täna minuga rääkima ,et jaana kanna siis teistsuguseid särke janii ja siis ma ütlesin ,et homme tulen läbipaistasärgiga , paljudele klassivendadele ettepanek meeldis :D eijah , homme on mingi räigelt töid ka jne , pf .

lõpuks sain ma täna oma usb juhe ka kuidagi tööle , wuhuuu .
täna tulin peale kooli koju , siis vahepeal ns ja põhimõtteliselt magasin poolekaheksani välja ja kunagi läksime vnnaga poodi , ostsime endale igast magusat kokku ja läksime mingisse pleissi , kus ta õpetas mind nats autoga sõitma , oje , välja tuli , sõitsin paar meetrit täiesti üksi , edusammud , siis läksime koju , sõime end paksuks ja nüüd ma lähen õpin töödeks ja siis kunagi sleepi , kirjutan ,siis kui aega on :)

tsauukamskadd .








No comments:

Post a Comment