Wednesday, December 22, 2010

Kui nii oleks võimalik siis sooviksin mina jõuludeks sind !

- hellloookittty , tagurpidi joujou .

- blaack again (L) !

- hull , jei .

- yea rrr .

- musmusi ml , tahantahantahan :D:D

- veits hea lõhn sellel võiii *kulmud*



- riuuuli sein , ? !

- ksks .

- nagu veits hommikul jah , unekas123





- väärakas , -.-



- ttoa sein :)

- (L)!

-nagualati .

- xoxo :)




wutwutwut , pole ammu kirjutanud , või siis maimäleta , okei , juhtub .
Kolme koolipäeva jooksul jõudsin ainult eile kooli , ja kusjuures alles teiseks ja olin aint kolm tundi ja siis läksime endaarust linna , aga noh , mõned ju lükkasid mind igasse hoovi ja ahistasid :D ma olin ju veits lumine , ja sellepärast jäin natukene haigeks & täna ei raatsinud kooli minna , käisin täna õe jõulupeol ka , oh neid väikseid lapsi , suutsid mind lihsalt nii hullult naerma panna , jaja .
Muidu on kõik okei , hinded tulevad ka siuksed enamvhem normaalsed , võiksid olla paremad . aga jah , ma ei suuda ju õppida (a) .

black again , jou :D
Ahjah , ma eile töötasime jaanikaga pilgrimmis mingi kaks tundi , oli vaja ühte naist asendada , naljakas oli jeah , ja siis kui me rimmi kõndisime siis üks kaksik mölises minuga ,et ma olen nii paha , et ma oskan nõiduda ja ma kutsusin lume välja ja käskis ml lume ära kaotada , nagu wtf , ja siis kõige naljakam oli see , kui ta ütles j' le ,et ma täiega paha ja siis ta läheb minuga kokkusaama , j ütles ,et kuidas , et ta on ju paha , siis kaksik ütles , jah ma tahan ka pahaks saada , haha , tark .

nii , aga ma lõpetan , kuna niisama , hihi ( see naer on lemmik ) . tsaukstibud .

No comments:

Post a Comment