Monday, December 27, 2010

i love you more than words can say :)


joujoujou , jõulud siis ilusasti läbi & varsti on aastavahetus , kas pole tore :)
ma lihtsalt elueest otsin tegevust , mõned plaanid on olemas ja värki , eks nagu alati viimasel hetkel otsustan .

Vahepeal olen põhimõtteliselt puhanud ja vahepeal linnas käinud janii , täna olime linnas ja siis mu musikesed suutsid mulle margi täis teha , ilmselgelt oli neil vajadus karjuda bussipeatuses , kusjuures ma olin teiselpool , liikusime kõik koju ja siis nad karjusid ,et ma olen k naine , nagu wtf ja kõik kes bussipeatuses olid loomulikult naersid , jepjep .
Käisime vallikäärus reiditsemas ka , paar pilti sai , aga need lisan järgmine kord ja siis telefonis on ml ka räigelt pilte , need lisan ka hiljem .
muide ma olen omadega üldiselt segi , ma ei saa enam üldse midagi aru , aga ühte ma tean , et mõni inimene võib ikka nii faking kallis olla ,et sa ei suuda kaks ööd järjest magada , lihtsalt öö läbi vaatad pilte ja siis tuletad aegu meelde , whuut , eitegelt ka minuga pole kõik korras , ma pean enda kõrvale kedagi muretsema , uiui :)

suvesuvesuve , see on ka põhiline teema praegu , pool aastat veel kannatada ja siis ma saangi oma suve , mul nagu räigelt plaane suveks ja ma hakkan neid täitma ka , i think .

Ma kavatsen olla nii palju õues ja teha igast asju just nii palju , kui seda võimalik teha on .
Suvel on mul sünnipäev & eelmine sünnipäev ei lähe vist never meelest ja see sünnipäev peab olema veel meeldejäävaim ? hoho .
( k ) !

- veits tahaks sinna võiii , (#)


- suvel ka , laulukal (L) ! nii ilus , noo anna otsad nah .




- suvel , uu , vot need on alles mälestused , siis kui ma oleksin peaagu sealt alla hüppanud , lollipeaga , ja see vaade , uhh kui ilus :) ! rakveres jou .

aaa , ilusat vaheaega ja muud . !

No comments:

Post a Comment