Friday, December 24, 2010

jõulud , uu :) !


















tsauuukstibukesed , aa ml pole üldse siukest tunnet ,et jõulud on , nagu mismõttes , jõulude ajal istun arvutis & kuulan muusikat ja vahepeal käin all , võtan midagi head , tulen jälle üles , vaatan niisama ringi , töötlen oma pilte ja muud mida tavaliselt teen igapäev , veits mõtetu , ausalt öeldes jõulud polegi minu jaoks midagi erilist , see on äge ,et saab palju kingitusi ja igast pahna , uu , aitäh muidu :)
viimane koolipäev , neljapäeval . see oli nii ,et läksin bussile , mida ei tulnud ( mingeper*e bussid :) ) ja lõpuks sain teada jaanikalt ,et ta läheb elise poole ja aktusele keegi meie nn. seltskonnast ei liigu , nii läksin ma samuti elise poole , olime seal nats ja hakkasime mingi liikuma kümme läbi ja jõudsime kooli mingi .. päris hilja igastahes , klassjuhataja tund oli juba alanud , me jalutasime vaikselt välisriietes klassi ja ajasime õpsile midagi wtf juttu kokku , et olime sindis mu pool ja siis me jäime bussist maha ,et meil oli pohmakas ja pidime juua ostma ( alcostopi ) ´xaxa , meil good fantaasia ja siis mainisime terve aeg ,et meil läheb varsti pariisilennuk minema , õpetaja oli päris kuri j passis koguaeg , muidugi ma ei saanud oma tunnistust , õpeataja viga , on loll , mingi ajab ,et ma pole toonud . Põhimõtteliselt tulin ma kooli 3 minutiks ,et niisama lollitada ja isegi tunnistust ei saanud . pf , on see normaalne ? :)
Aga kõige hullem oli see , kui me ajasime juttu ,et kõik olime sindis mu pool ööseks ja siis klassivennad panid : miks sa eile koolis siis polnud ? ma : ma olin haige . päris hea :D
nii , enam ma tegelt midagi ei oska öelda , vaheajaks poole üldse ka plaane ja mdea , mõtetu on kuidagi , see on hea , et Oljatibuke tuli tallinnast ja siis värkii .
agaokeei , tsauksmskad , ääöüöä .

No comments:

Post a Comment