Tuesday, December 14, 2010

Aja jooksul muutuvad palju asjad , kuid on üks , mis alatiseks jääb - see on minu armastus sinu vastu :( :) !!

tsaukss , kirjutan ka siis vahepeal & pilte ml ka , aga neid ma seekord ei lisa , kuna arvustisse pole jõudnud need , joujou .
Vahepeal siis nagu alati , elu on ilus ja muud , koolis ka hea , kõik on enamvähem normaalne , aint ,et miks seda lund nii palju peab olema ? ja seda sajab aina juurde juu . suht nõme vn .

mmuidu , siis plaanis oli täna siia lisada mõned aforismid / mõtteterad , mis mlle meeldivad , aga kuna ma ei leia on seda hiigelsuurt vihikut , siis kirjutan mõned need , mis ml peas on ja mis ml arvutis laiali , aga neid pole siin palju :s . vuuut .


räwr .

Igatsen su pilku , sinu imearmsat naeratust , su naerukaja , sinu häält , sinu hellust , sinu pikki pikki suudlusi , lihtsalt ma igatsen sind !

Igaüks , kes on armastanud . teab , millist säravat tähendust sisaldab endas neljast tähest koosnev sõna TEMA !

Armastus on nagu rong , sõidab ja sõidab , kuid lõpuks peatub lõplikult .

Ta muudab mu pisarad naeruks , valu armastuseks ja pimeduse valguseks .

Vahest rikume hea , tahtes parimat , rikkudes kõik !

Ainus asi on see , mis mulle sinu juures ei meeldi on see ,et sina pole minu ! (:

Sina oled päikesekiir minu hallis taevas , sina oled mu õnn , millele saan naeratada koguaeg , sina oled minu väike maailm , millest ei tahaks iialgi ära minna .

Armastus sünnib pilgus , kasvab suudluses ja lõppeb pisarais .

Vahel peab olema elu raske , et saaksid hinnata hetke , millal on tõesti kerge ,

Nutsin , kui sind kaotasin , nüüd nutan ,sest armastan sind !

Igatsen sind hoolimata sellest ,et murdsid mu südame igaveseks .

Ma digimuutun sulle jalaga näkku :D !

Tema suguseid on miljon , mina aga ainus :D

I miss you more , than words can say ! :)


uhh , ma ei jõua enam , nad vist ei lõppegi never . aga ma lähen uurin nüüd elu väljaspool arvutit . tsauks , kunagii kirjutan jea .

No comments:

Post a Comment