Monday, January 24, 2011

and you ?

ükspilt , mille ma just leidsin tegelt ja see tundub niinaljakas , suvel millalgi ja mdea mida ma tegin :D:D


tttsaukitsauks .
Pilte ml pole , sest ma ei viitsi neid arvutisse panna & muidu nv läks hästi , jepjep , no naerda veits ei saanud vä , mwhaha .
Eks , ma kunagi võtan viitsimise kokku ja topin nad siia ka , jou .
Muidu üldiselt võiböelda ,et läheb sitasti , jah sitasti , üritan kõigestjõust parandada kõike , aga jah , õppimine on ka pe*ses , ma lihtsalt ei taju enam noo , või ma lihtsalt pigem ei jõua koolis käia , ma jõuks võibolla siis rõõmsasti käia , kui see kogu lumi oleks ära sulanud ja päike paistaks hommikuti , vot see oleks tore , aja , veel mingi kuuaega võinii peab seda fcking lund taluma . :s

Täna ka mõtetu päev , pole mittekuimidagi teha , kahjus , niuniu .
Tegelt peaks kunagi poodi võikuhugile välja minema , sest ma armastan üksi pimeduses olla , kuigi ma kardan pimedust , aga just seda ma vajangi hetkel , ns olla .

Nädalavahetusest siis nii palju ,et reedel ma vist chillasin ns , siis laupäeval olime päeval linnas ,E & J 'ga vahepeal oli K ka :D Hiljeeem õhtul , mingi seitsme paiku jõudsime sinti , tegime paar tiiru ja läksime koju , vaatasime filme ja lollitasime niisama , hommikul tuli meelde ,et meil on veel üks purgisiider alles ja siis enne J'i saatmist jõime ära ja jooksime bussile , pärast seda oli ml suht sitt koju minna , kuna kaka oli olla , aga seeselleks .

Ma arvan ,ehk ülehomme kirjutan ja lisan need pildid ka ära siis , aga praeguseks bb .

No comments:

Post a Comment