Tuesday, January 11, 2011

who is that ?

nagu lubasin , siis kirjutan ka , lõpuks tuli viitsimine pildid ka arvutisse panna , aga blogi nussib sajaga praegu , eks panen õhtul või homme neeed -
Jube väsinud olen kuidagi jube , heameelega magaks päevad läbi , aga noh , tuleb veeel kuuus kuud oodata , ning ss tuleb juba suvevaheaeag , veits ei oota v , wuhuu ( # ) !

aaaapp , vahepeal ei teinud again midagi , koool - väljas - õpin - magan , nüüd on phts need põhi tegevused mu tervikust päevast , gaad , jube .
Täna läksin kooolist varem ära , kuna pea vist nats valutas ja mõtlesin ,et olen liiiga väsinud õppimiseks , ml oli bussini aega ning läksin linna , ostsin endale püksid , vn teksad , hehe .
Siis kiiiruga möööda suuuurt suuurt lompi , wuhuu , jalad õnneks ei olnud märjad , aga nojah , ma jäin nkn bussist maha , õnneks tuli ainult kümme minti oodata , siis juba järgmine buss tuli , jepjep .

Täna õhtuks plaane pole ss , pean kaks luuletust homseks pähe õpppima , gaad , aga vb lähen õhtul veel natukeseks õue , ei tea , eks vaatab .

Homme ei viiitsi tglt üldse koooli minna , aga samas , tegelt vaatab , mis hommikul saaab .

Muide jah , ml terve päeva täna külm olnud : s , praegu istun ka mingi paksud sokid , mingid soojad retuuusid ja mingi perseni soe kampsun , või ma ei tea mis asi see on , xoxo & kodus on tglt täiega soe , aga ma ei tea , mis mul viga on , uu ; d

Mul hakkasid silmad valutama &; ma lähen teeen endale nüüd kohvi , äkki saan väsimust vähendada sellega .

Tsauksneeeeeegrod , ups msid ;)

No comments:

Post a Comment