Friday, January 28, 2011

aga ükskord oli nii ..

joouks kiiskad , :)




vaatasin vanu pilte ja suvest pilte , aaah , ma ei suuuda , veits ei tahaks suve v ?




(k) !

Nii , tegelikult siis tänasest , olin koolis kolm tundi ja siis koju ära , bussis ma mõtlesin igast naljakaid asju , mis on kaasnenud minu kolismisega sinti , üksi mingi nagu jobu naeran , juhtub . Siis läksin ükspeatus varem maha , sest mõtlesin ,et oleks tore nats üksi sindi peal hulkuda , hmm .. kell oli mingi üksteist läbi vn , aga inimesi oli igalpool , nojah . käisin poest läbi ja siis kõndisin mingi ülisuure ringi läbi , kuni lõpuks ma tipatapa kodu poole .
Kodus hakkasin endaarust koristama ja huvitav , mis sellest välja tuli ? ilmselgelt see ,et ma alles ärkasin , mingi asjad käes , alati on nii ,et ma jään magama , mwahaha .

Tänaseks mul tegelt plaane polegi , võibolla lähen mingi aeg outi :)
Nv'ks ka plaane pole , aga ma arvan ,et olen ns kodus , vahepeal väljas jn .

Eile käisin E'ga linnas , chillasime niisama poodides ringi ja värki , siis mingi kuuest / seitsmest läksin bussipeale ja siis magasin bussis , õnneks polnud bussis eriti keegi ja keegi ei näinud mind , ma loodan , ega veits mark , aga mis teha , kui ma nii suure unega inimene olen . Pärast liikusin pooodi ja siis istusin nats noortekas , mingi enne üheksat läksin koju ära ja oii , kui naljakas oli koduteel , ilmselgelt läksin siis üksi koju ja tegin väikse ringi peale ja siis mingi vahepeal jooksin / hüppasin / laulsin , ee .. sellesmõttes ,et kedagi polnud tänavatel :D
Ma ei tea , mis mul viga oli , aga jaa see selleks .

Nüüd ma hakkan vist ennast korda sättima ja siis otsin tegevust äkki , niiiet tžauks .

No comments:

Post a Comment