Monday, March 14, 2011

Sa pole filmistaar ja pole rikas ka , kuid sinu südames on see miski .. (8)

joujoujou , ma avastasin praegu ,et olen oma blogi kõrvale jätnud , jah nii see on ..
Aga no kool & väljas ja ei jäägi phts aega , Vahepeal käisime Kikuga tallinnas , ojaa me ikka oskame .:D
Ning tahtsin just pildid arvutisse tõmmata , aga üllaülla eksole , mingi tarkur vahetas oma usb juhe minu omaga ära , apppi ma suren kohe ära . Ma ei saa mingi kaks nädalat pilte lisada siia , ma aiman,et see oli issi venna & tatuleb alles järgmine nv siia . gaad

aja , varsti on reede :D:D esiteks hakkab vaheaaeg , lõpuks & teiseks üks asi veel , aga seda teab ainult Kristi suht , jepjep .

Aga muidu on suht ns normaalselt läinud , võiks ju paremini tegelt minna .

Pole mittemidagi siia kirjutada , mhmh .

No comments:

Post a Comment