Sunday, March 20, 2011

!


tttereee , Tegelt kirjutan aint sellepärast ,et öelda , et siiia tuleb väike paus sisse , sest Ma sain allles täna hommikul teada ,et ma Tallinna , nagu teretulemast & kõige ägedam , see ,et ÜKSI .
Mida ma teen seal ah ?:D Mingi pean oma emaõelast valvama kakspäeva , teisipäeva pealelõunat tulen tagasi , niiet kolmapäeval või neljapäeval alles kirjutan , jep , mul enne ka neid vahesi olnud , aga seda ma lihtsalt pidin ära mainima .
God , ma toitun ka praegu suht ühte mooodi , sest et blablabla onja & mis ma seal suren nälga v ?:D Eriti viiimsis , nagu mida ?:D Igastahes olen ma oma empsi peale solvunud , nagu mingi ori tal , aga jep see selleks .
Eile õhtuni olime K'ga väljas / linnas , ööööööööööh .. see ilm , jalad olid märjad , juuksed lokkis ja trakll , eriti mõnus ju . nii vastik ilm , et ise ka ei usu , hetkel sulab jälle -.-
cmon , sügis on ja mingi igalpool on fcking lume hunnikud , teretulemast -.- .

& aga paar naljakat asja oli ikka , näiteks kui kiku libises ja oleks peaage maha kukkunud , siis pani : wooooow . Te ei kujuta ette , kui kaua ma selle üle naersin , see oli lihtsalt nii naljakas ,et mul isegi kõht valutas .. (:D)

Ma olen viimased päevad nii vara ärganud , vaheajal ja just siis mul pole und eksole .
Ja muide üks probleem on veeeeel :S:D ..
Agajep ,ma pesema & siis pakin asju :)
headaega (#) !

No comments:

Post a Comment