Monday, March 7, 2011

fairygirl . üöü

Jouuukiiiiiiisud , väike paus tuli sisse , tõesti esimene vabandus , mis pähe tuli : ml pole aega olnud .
Gaash , aga nii see on .
Koolis on vist nüüdseks kõik enamvähem kontrolli all , nüüd käin vähemalt normaalselt koolis , hihi .. hinded on ka enamvähem nüüd normaalsemad , ma looodan vähemalt .

Oeh , täna oli veits väsitav päev v ? 0_O
Nimelt ma jäin alles kolmepaiku magama , kuna lihtsalt und ei tulnud ja pea oli mõtteid täis , ilmselgelt pean ma mõtlema kõigest , oo , tark vana olen , siis kuuest juba äratus & koool -.-
aaah , esimesed tunnid olid enamvähem talutavad , aga viimased tunnid läksid käest , sõimasin kõiki , sest ma olin nii fu*king halvas tujus võinoh pigem väsinud :s & siis pooltel oli suu ammuli ,et wtf , mis tal viga on , aga tõesti koguaeg suu naerul on võimatu olla , JOU .

Peale seda saime viimasest tunnist poolest ära ja menti korra , aga sinna oli asja aint korraks , pidin mingi allkirjad panema jnejne , ouou , siiis läksin poodi korra ja suutsin matsu panna , seda ma oskan .. õnneks peaaegu keegi ei näinud , ainult üks vanasõber , kes irnus poolsurnuks , fain nagu daa .

Laupäeval saaab vist Talllinnaase , je , Kristi tibuga läeme vist . Uursime elu janii , njuh , seda vaatab veel ;) .

Tahaks magada , aga ma pean veel pesema minema ja blablabla :)

mul muidugi pilte on , nagu alati , aga uuesti nagu alati ma ei viitsi arvutisse panna neid ... (nagualati :D .. )

Ajou rahvas , mängisin vahepeal cs'i , ano ma si**agi ei mõika ja panen ns segast sial , õpin teiste pealt ja jooksen ainult järgi teistel , mul olid eile õhtul saavutused , sain mõne ära killitud , ano mark ikka .. : d

khkhmk , ma minema , bb mskaaad , ä .


aje , täiega armas , jep .

No comments:

Post a Comment