Monday, March 28, 2011

I'd jump on front of a train for ya .. (8)

zdaroova kiiskad :D .




Ma vist olen päris tihedalt postitanud , huvitav , kas keegi viitsib lugeda ka .. :) Aga täna postitan sellepärast ,et mul suhteliselt igav & mõtlesin ,et lisan mõned lambikad pildid ka siia ära . Muide ma olen tähele pannud ,et mu blogi postitused on enamasti alati pilte täis ja mu blogi on siis pigem nagu fotoblogi v ? Aga mulle endale meeldib blogisi ilmselgelt rohkem lugeda , kus pilte ka on , sest ma eriti lugeja inimene ka pole & jajah just ! Kolmapäeval ehk ülehomme on raamatuvastamine , mingi fcking paks raamat ja ml pole raamatutki , je ma pro 123 . - Esimene päev koolis möödus suht .. mm .. Kiiresti ? Aga hetkel on lihtsalt ilge peavalu & sadaasja veel & täna kohe sain möliseda ka , krdi kana , koguaeg nokib mu kallal , täiega vihkab mind , noh ega ma teda ka ei salli ju :) - Ja lihtsalt ma enne magama minekut lihtsalt mõtlen & saan allles kahe tunnipärast pikutamist magama jääda , õudne noh .

Täna muide kuulan tervepäeva juba mingeid vanu laule , jumala kõvv , tuletab vanuaegu meelde , võinoh mingi tervepäeva tõmmelnud ja laulnud kaasa , sitaks äge , xo . Aga ma lõpetan ka , üritan siis vahet ka pidada , muidu läheb igavaks , kui igapäev postitada , i think that . Pokamusid .

No comments:

Post a Comment