Saturday, November 27, 2010

whaaat are you doing ? : o .

tsaukstsaukstsauks , amm .. nii vahepeaal on siis igast olnud , muidu kõik hästi janii ,
pilte ml on , kuigi kahjuks pole need veel arvutis ja pole üldse jõudu neid siia panna ka , järgmine kord ehk :) eile natukene nalja ja siis kui koju jõudsin , siis laamedasin nagu mdea , kes ja ma lihtsalt ei saanud enam aru , mis toimub ja ma jäin äkki kell üksteist magama ja siis hommikul ärgates oli kõik laiali , hah , eriti vinge oli see ,et mingi sokid olid arvuti ekraani peal , einoh , vabandust , naljaks . mm , kümnest ärkasin umbes ja siis hakkasin koristama , ja edasi mdea , kunagi õue ja siis jah .

koolis ka enamvähem , väga väsitav , ja tahaks seda päeva juba , millal ma magama ei jää . jah :D
jumaltänatud , nelja nädalapärast vaheaeg :) ja jõulud , hiljem uus aasta ja jah .
hmm , aga ma siis lõpetan ka , kuna pole midagi kirjutada ja ma räigelt väsinud , lähen joon kohvi ja hakkan ennast korda tegema , heiipps .

No comments:

Post a Comment