Sunday, November 7, 2010

ööööööp .


fckk , ma ei jõua siis kirjutada , äkki sellepärast ,et polegi midagi erilist kirjutada .
pilte mul ka pole ,täna lisan mõned vanemad pildid , aga jah .
Koolis pole ka midagi erilist , aga kohutav on see ,et esimene nädal teisest veerandist , olen jäänd ma koguaeg magama , ja mida iganes veel . ja homme on jälle kool , tegelt ka ma ei jõua seal enam käia , tunnid on nagu nii igavad , õppeained on praegu nii kerged ja tundides ma kas naeran , joonistan või mõtlen oma mõtteid .

asee ka , jes mul taas varbaluud läksid , nagu suvelgi , nüüd on vasakujala vasakulpoolel kaks äärmist varvast , tegelt kui mõelda mõlemale juhtumile , siis on see hoopis naljakas :D .

Eile tuli ema tartust tagasi ( oli nädalaega seal tööl ) ja siis meil sai jälle nalja eile , põhimõtteliselt ma saan vahel oma emaga samahästi läbi , kui mõne sõbrannaga , ja siis meil kipsi teema käis vahepeal , ma ütlesin ,et ei , siis ta jällegi naeris end poolsurnuks , ütles ,et kuna kips ei tohi vett saada , siis paneb mulle maxima või säästu kilekoti ümber , ei jah , mu emme on väga vaimuks , jeees . ´siiski ma kipsi ei pane , las kasvab ise kokku xd

Muidu eileõhtul vist ja üleeile õhtul ka vist oli räige peo tahtmine , järgmine reede kutsuti ühe houseparty'le , aga seda asja peab uurima veel . Jaanikaga vahest msn party käib , eks kullake .

täna vist välja ja eitea mis veel , ja siis peaks millalgi õppima ja värki , kirjutan , siis kui kirjutada on & kui aega leidub , ja siis lisan mõne pildi ka , mis on natukene vanemad (;

- see ülinunnu ju (;

- olen isegi peaagu kindel , et see pilt on enne olnud ja mida iganes veel , aga mlle meeldib see jaaa . : d

- hahahahahahah , on see normaalne ? viimastel suvepäevadel panime ikka pidu jah . no ikka staks haige mu arust :D

aenam ei viitsi otsida , saukitsauu msid .

No comments:

Post a Comment