Saturday, November 13, 2010

no tsau piff , kuidas sl on läinud ja ? (8) (;

'äöüö , pole päris ammu postitanud v ? eiviitsi , poleaega , (:

muidu kõik korras aint ,et kool imeb , ilm on ka paha .
aaaapppi , ja ml on pragu igav , sellepärast kirjutangi , aga pole midagi tarka kirjutada : ss .

koolist : kuna ml tundides igav , siis ma arvatavasti joonistan , ja ml üks pilt , üli hästi välja tulnud , see üli naljakas nagu , mõned teavad , naljakas , aga noh .

ülehomme on kooool -.- , vaheaega tahaks jaajaaaa , ja aastavahetus ka jaaajaa .

tänasest : äratati kell üheksa üles ja siis pidin mingile õe lasteaia asjale minema , algul mõtlesin ,et midaiganes , mina sinna küll ei lähe , aga seal sai suht naerda armsate laste üle , urur , siis käisin jälle vahepeal kodus , tegin oma üliunise näo korda ja siis õue .

hmmm , ema pakkus täna detsembri alguses kahekspäevaks minna saaremaale ( oli vist saaremaa ) , et nagu puhkaks ja teeks midagi ägedat . ooot oli ikka saaremaa vä , ei tule meelde :s , aga ma ei tea , kas ma tahan minna . ja siis veel kuskil detsembri keskel ühekspäevaks tartu poodidesse janii , aga ma nagu üldse ei viitsi minna kuhugile , eks vaatab :)

pwhh , orksis ikka leidub naljakaid pilte inimestest :) ( haha ) armas ( ; .

pilte lisan järgmine kord , kuna ei viitsi USB juhet otsida ja jah , laua all ka ei viitsi ronida (:D)

agadvj , headaega .

No comments:

Post a Comment