Tuesday, November 23, 2010

Sun is up .

mida noo , ma olen nii väsinud õppimisest : s , noooh tegelt ka , palju võib . pshh , täna hakkas esta õps mölisema minuga ,et suu kõrvuni ja maailmast eraldunud omasmullis neiu , ja siis ta küsis midagi , ma irvasin näkku ja vastasin taas valesti , oii kuidas ta hakkas mölisema , siis ma ei kannatanud välja , ( lähen suhteliselt kiiresti närvi ) ja karjusin talle otseses mõttes näkku : ole vait , nii see '' õpetajate paika panemine '' käibki , ja siis rääkisin talle veel pika teksti maha , mida mina arvan ja kuidas ka on ja jääb , oi las ta proovib veel midagi mulle prääksutada , ei lähe mina enam eluseeski tema tundi . oheii , jälle kool teemas , aga noh jätkan nats :d , nii siis muidu oli kõik normaljok , tunnid igavad ja nii see möödus , ainult ,et kunstis sai naerda , ei ma ikka saan '' alati '' õigesti aru . niii ... pidime joonistama kurgi , luike või parte ja õpetaja tegi mingid L moodi ja siuked tähed ja ütles ,et selle põhimõtte järgi ja no siis
ma ka joonistasingi suure paberi neid tähti ja värke täis , siis tunnilõpuks vaatasin korra teiste töid ja kõigil olid ilusad luiged janii , pooled sai naerukad , kui mu tööd nägid , noh vabandust , ei mõista õpetajat , räägib arusaamatult :D ,


siis sadas täna lund ja kusjuures päris palju , wohou , tglt selline ilm mulle ei meeldinud , kõik läks põhiliselt näkku , aaah , valus oli ka ju . ja istusin kodus ja siis vahepeal käsin õues ja nüüd varsti magama .

üleeile ja eile ma käisin vist väljas ja muud ei mäleta jne . pw.. on ikka hea mälu ml .


ajeaje , muska'dega siis jah . eile tehtud pilt vist . võinojah , igastahes meie ehk niisama ägedused .

hjadaega , :)

No comments:

Post a Comment