Tuesday, July 27, 2010

pshh .. mul nii naljakas , hulllud eided omastarust :D , aga jah , Tsauka ,
nii , eilsest siis natukene .. hommikul , pidin kell kümme ärkama , minujaoks väga vara suvisel ajal , siis läksime linna pooodidesse , ma ei saa aru , miks seda oli vaja nii vara teha (?) .
Ostsin endale siis pisikese koti , mida ma juba ammu otsinud olin , ja siis pluuuse ja lühiksed
püksid , a ja papud ka . Midagi enam ma ei leidnud , Nii vara oli , aga linn oli inimesi täis ,
see mulle ei meeldinud . Pärast seda , tuli mul üli suur tahe ujuma minna , siis läksimegi ..
Seal olid need värdjad tatid , nii närvi ajavad , üks isegi lendas selle pärast suht kivide vastu ( aii , ma vägivaldne ) ja sai 5 korda järjest li*sikaid :D ja siis veel palju asju juhtus , aga vesi oli mingu arust jahejanii , ega õues ka soe ei olnud . Peale seda mu jalad vvalutasid ja ma läksin koju sokkidega .. ja üli ' hea ' ilm oli ka ju .. padukat sadas , välku lõi (y) Kõik kes autoga mööda
sõitsid , vaatasid mind ja naeratasid , veits närvi ajas ( :D ) Õhtul läksin veel natukeseks välja janii . Ja täna tahaks ujuma veel minna ja värki , aga , ma siis lõpetan . Tsauka ; *
aseda ka veel ,et ma ei viitsi uusipilte arvutisse tõmmata , niiet järgine kord (:

No comments:

Post a Comment