Tuesday, July 20, 2010

helllõuu ,


teree jälle , nagu lubasin , siis üritan seekord
pikemalt ; D . Suvi ! - parim aastaaeg üldse :)
Eilsest siis .. läksime juba suhteliselt varakult välja , vähemalt minu jaoks varakult , käisime kõik võimalikud kohad läbi ja lõpuks jäime laulukale reiditsema , suht põnev olii ja . Pärast poole tuli sinna mingi üli imelik mees , aga siis ta läks ära ja kõik oli (y) :D . Õhtul olime ka igalpool väljas janii , muideks pole ammu nii palju naernud . Kui koju jõudsime , siis ajasime kolmekesi ( Olly , mina , Kristiiina ) sääske taga -.- , ma vihakn sääski ! .
Ja ma pole siiani veel ära otsustanud , kas
ma lähen Kohtla'see või ei , kuigi täna peaks muidu juba minema , kuid kodus on parem olla ju , mhmhm .
Tegelikult ma panen igavat juttu siin eks , :d
Aga vahepeal peaks millalgi pooodidesse minema , jaa .
Ja kui ilusam ilm on , siis peaks veel randa jõudama .
aa , seda ka veeel , et ma armastan kummikarusi :D
polegi enam midagi lisada , ttsauks .





No comments:

Post a Comment