Sunday, July 25, 2010

(#)

ttsauks , nii ma siis alustan sellest ,et ilmad võiksid vahepeal natukeseks
jahedamaks minna , sest nii palav on õues olla , agajah , see selleks .
Pole eriti midagi huvitavat teinud janii , väljas ja igalpool .
Vahepeal käis Krisssu mu pool ööseks , ja ta oli nagu hulluks läinud loom .
täiesit jube , ( ma lubasin ,et ma kirjutan , kuidas sa mu ppeal hüpppasid , )
Ja siis seda ,et me tegime ägedaid sonkse üksteisele ; D

- jahjah , just sellised me olemegi :D .

Ma võtsin endale nüüd uue eesmärgi ka , ma pean toituma õigemini , ( vms ? )
Eile mingi aeg läks mu äge tuju ära , mingi mõtetu asja pärast , ja nüüd see mõte või noh
ma ei tea mis asi see on ( :D ) on mul peas kinni , ( vms ? )
Ma saan tegelikult ise ka aru ,et ma panen arusaamatut teksti siin . Ja mul sõnad koguaeg korduvad , ma tean .. Mulle see ka ei meeldi . Ja siiis 24.07.2010 - meil on Kristina'ga täpselt
aasta , kui me tuttavaks saime , jeii . Ja krissul oli siis nimepäev ka , ja kristil ka , niiet jah .
Nüüd ma lõpetan , Tsaukii (:




No comments:

Post a Comment