Saturday, July 31, 2010

Mul ei ole kõike mida ma armastan , aga ma armastan kõike mis mul on ! (:


tereee , aet siis mul on mäluauk , ma ei mäleta , mis ma tegin eile ja üleile janii : d
aga igastahes täna käisime poodides ja midagi sellist , ärisin ainult rahakoti endale , muud midagi ei leidnud , ja siis täna lisan pilte ka asjadest , mida vahepeal ostnud olen .:)
Peale väikest šhoppamist , läksime koju , siiis vanapärnu ujuma , üli soe vesii oli minu arust , aga õues oli täääiega tuuline . Veees issi viskas mind ästi kõrgele ja kokkuvõttes ülisuper oli .
siiis jälle koju ja oligi kell mingi kaheksa vms .. või ma isegi ei mäleta .
Jah , aga nüüd on see uudis , et ma siis 8'ndal Narva , ja seal siis Rakverre ja siis see tähendab ,et ma olen kaks nädalat ära .. niikahju , ma ei suuda oma musi / musikeste eemal olla -.- , vot . Agajepijep , lisan siia siis palju pilte , ( vähemalt üritan ) .

- The P .

- rahakott ( Cropp )

- papud ( sportland ) ( sorry kvaliteedi eest , telefoniga tehtud )

- kott ( seppälä )

- tsauka , autos tehtud : d

- vanapärnu rannas .

- Ice creame & milk shake ( k ) . da best joook .

- midagi ma ikka üritan ju .

- ayo .

- ( K )

- minu jalakesed :)

- helõõu .

- niisama igavusest ' reiditsemas '

- siiis , kui väga igav hakkab , ja hakkan oma asju selga proovima ja sobitama :)

( NB ! kõik pildid on tehtud telefoniga , niiet kvaliteet ei ole kõige parem )

Tsauka ; D

No comments:

Post a Comment